info@hoc.hr



1. E-commerce - učinkovita raspodjela kapaciteta i cijena putem online kanala kao što su Booking.com, Expedia, Lastminute, itd.


Jasna online strategija predstavlja ključni faktor za uspjeh na današnjem hotelskom online tržištu. Pružajući online marketinške usluge cijelom nizu hotela i privatnih objekata, Hotel Online Consulting na raspolaganju ima raznovrsna online marketinška rješenja za hotele te time jamči najoptimalniju prisutnost Vašeg objekta na internetu.

Čime se bavimo?

Pozicioniranje Vašeg objekta na IDS kanale

Naše opsežno iskustvo u hotelskoj industriji, a naročito na području izravnog rada s IDS kanalima kao što su Booking.com, Expedia, Lastminute, Kayak, itd. jamči Vam uspješno online pozicioniranje Vašeg objekta. Pritom koristimo naš know-how kako bismo što uspješnije predstavili ono što zanima krajnjeg korisnika, a zbog čega Vi ostvarujete bolju popunjenost te još veći prihod.


Know-how
u korištenju extraneta

Budući da imamo opsežno znanje u korištenju extraneta (sustava za vođenje kapaciteta, cijena itd.), štedimo Vaše vrijeme jer ne morate učiti kako ih koristiti, Vaš objekt predstavljamo u najboljem mogućem svjetlu, a krajnje rezervacije dostavljamo izravno u sandučić vaše elektroničke pošte.


Know-how
poznavanja tržišnih kretanja na regionalnoj razini

Zahvaljujući našim prijašnjim iskustvima u hotelskoj industriji, posjedujemo znanje u praćenju tržišnih trendova te ih na dnevnoj bazi pratimo. Samim time Vam jamčimo da ćete uvijek na vrijeme dobiti informaciju o tome kada je potrebno reagirati promjenom cijene ili dodatnim kapacitetima kako biste u svakom  trenutku bili što konkurentniji na tržištu.


Jamstvo da su vaše cijene uvijek paritetne


Mi brinemo o tome da su vaše cijene na svim kanalima jednake, a samim time jamčimo paritet – pravilo kojeg se hoteli često ne drže, a što im potencijalno utječe na poziciju (primijećenost) na kanalima na kojima drže više cijene.


Zaštita u slučaju no-show situacije


Ako hotel ne posjeduje POS terminal, u slučajevima no-show situacije hotel ne može naplatiti svoju uslugu. U takvim prilikama, mi kao Vaš predstavnik imamo pravo naplate gostu koji se nije pojavio, te Vas tako  u potpunosti štitimo od no-show situacije. Ovo je posebno važno za manje hotele koji su zapravo fizičke osobe jer u online poslovanju kreditna kartica je jedini način garancije da će se gost doista i pojaviti.